CHSI 2013 / BIRMINGHAM… 1. den – sobota

Foto a text Aktijka

Naše tiskové centrum 🙂

Občerstvení s výhledem…

Po rychlém ubytování jdeme na úžasný nadzemní vláček, který nás dovezl zdarma na vlakové nádraží, a jak později zjišťujeme i přímo ke vchodu NEC (veletržní hale). Pak jedeme klasickým vlakem do centra Birminghamu… Kde vystupujeme přímo u obrovského nákupního centra BULLRING. Část tohoto centra Selfridges projektovalo studio Kaplického. Je to prý jedna z nejošklivějších staveb Británie :-).  Nám se líbí, a tak se u ní fotíme …

Zatím vše vychází skvěle… Vyjdeme z letiště a vidíme náš hotel…

Přistáváme…

Aktuální čas 9:35 – jsme v Bratislavě na letišti a čekáme… Už jsme prošly bezpečnostní kontrolou. Píďa poprvé letí letadlem, ale prý vůbec není nervózní 🙂

… A Píďa teď založila frontu na nástup do letadla 🙂 Nemáme totiž místenky a je moc lidí. Všichni asi s námi letí na veletrh 🙂

Aktuální čas 0:01 Je to tu… dva roky o tom jen sním, ale tento rok se konečně podařilo 🙂 Babička šla do důchodu a je ochotná hlídat obě děti s tím, že můžou být „opět“ nemocné (uff, zatím nejsou, jsou jen čiperné a hlučné :-)) Dnes letím s Astarte a Píďalkou na úžasný kreativní veletrh do Anglie. Máme potvrzených pět workshopů… např. od Paper Artsy, Crafty Individuals, Sizzix… letíme z Bratislavy přímým letem do Birminghamu, hotel je rezervovaný 5 minut pěšky od letiště a dalších 15 minut pěšky to máme na veletrh. Myslím, že to je naprosto dokonale naplánováno… a já jsem moc zvědavá na realitu 🙂 Mám zabalený vlastnoručně vyrobený deník smash… vnitřní strany jsou jen bílé, přibalila jsem si k němu spoustu razítek od Kety, stazon a nějaké fixy. Plánuji, že si jej na veletrhu na workshopech ještě víc barevně dozdobím… budu si tam lepit letáčky a vše, co tam ukořistím.

Ráno v 7 vyrážíme do Bratislavy, 10:50 by se mělo odlétat… jak to půjde, zase se přihlásím 🙂